pondělí 28. listopadu 2016

Beauty adventní kalendáře

Při včerejším pozorování třepotajícího se plamínku na první zapálené adventní svíčce, jsem si vzpomněla, jaké to bylo, když jsem si v dětství vyloupávala čokoládu z adventního kalendáře a trošku se mi zastesklo po těch bezstarostných časech. Čokoláda je super!!! Ale dnes už jsem velká holka a co si budeme povídat ten čtvereček čokolády už přece jenom není to pravé.

Když jsem asi před dvěma lety viděla poprvé beauty adventní kalendář, byla jsem fascinována. Připadala jsem si zase jako malá holka ve vánoční pohádce. Tyto kalendáře mě fascinují dodnes a jejich nabídka je rok od roku bohatší.

Tady nabízím pro inspiraci výčet alespoň několika z nich. Snad někoho z Vás uchvátí tak jako mě.

Nyx:
V tomto skvělém adventním kalendáři najdete nejenom krémové rtěnky, rozjasňovač, oční stíny, ale také spoustu další dekorativní kosmetiky. Obsahuje celkem 24 okýnek. Cena 1299 Kč.


Clarins:
Pokud máte rádi kosmetiku clarins, tento adventní kalendář Vás určitě potěší. Obsahuje pečující krémy, odličovače a spoustu dalších výrobků.  Cena kolem £95.


Sephora:
Najdete v něm sprchové krémy, laky, tvářenky, odličovací ubrousky. Celkem 24 skvělých dárečků. Cena: 1190 Kč.


L occitane:
Obsahuje sprchové gely, oleje, šampóny, krémy na ruce. Celkem 24 kosmetických voňavých zázraků. Cena: 1345 Kč.


Douglas:
Naleznete v něm pilníčky na nehty, krémy a spoustu dalších výrobků pro péči o tělo.  Nyní sleva 25% takže jej pořídíte už za 412 Kč.


Chce ušetřit za nákup? Zaregistrujte se na plná peněženka a dostanete 50 Kč za registraci a část peněz z nákupu se Vám vrátí zpět.



Žádné komentáře:

Okomentovat